YAŞAM
YAŞAM HaberleriBilecik Valisi Aygöl, polis adaylarıyla iftar programında buluştu
Bilecik Valisi Aygöl, polis adaylarıyla iftar programında buluştu
Bilecik Valisi Şefik Aygöl, il protokolü ile birlikte Bilecik Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nde eğitim gören kursiyer polislerle iftar programında bir araya geldi.
BİLECİK (İGFA) - Programda, polis adaylarıyla samimi sohbetler gerçekleştiren Vali Aygöl, güvenlik güçlerinin fedakârlıklarını vurgulayarak, “Biz geceleri rahat uyuyalım diye birileri uyumuyor” ifadelerini kullandı. İftar programında, polis adaylarının eğitim süreci ve mesleğe adım atacakları günlere dair değerlendirmeler yapıldı. Vali Aygöl ve beraberindeki protokol üyeleri, geleceğin emniyet teşkilatına katılacak genç polis adaylarına başarılar dileyerek programı sonlandırdı.
Anahtar Kelimeler:
bilecik
valisi aygöl
polis
adaylarıyla
iftar
programında
buluştu
-
Zühal Yorgancıoğlu’nun adı Eskişehir’de yaşıyor -
YÖK’ten yükseköğretimde yeni dönem... Mikro yeterlilikler resmen hayata geçti -
Gaziantep metro için yeşil finansman müjdesi -
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor -
“Dilimizin Zenginlikleri” Bursa’da ödül töreniyle taçlandı -
Bursa Nilüferli kadınlar yılın yazarını şiirleri ile andı -
Trabzon'da 'Kapaklar Çoğalsın Engeller Azalsın' projesi -
Sakarya’da altyapı geleceğe hazırlanıyor

